wrz 24 2002 Co mnie dzisiaj jeszcze czeka
Komentarze: 2

Hmmm co tam na gg (moze sie juz dzisiaj nie spieprzy)

Dostępni

PawlaQ Kamila Szop Bott agatqa groszQ robaczka...

Reszta sie gdzies podziała... A ja mam ciągle doła .. wiecie jak to jest jak po prostu nie ma sie humoru a wrecz jest tak dziwnie glupio (hmm)... to ja sie własnie taak czuję

Zapodam sobie "stairway to heaven" Zeppelinow i tyle;

Moze  jeszcze dzisiaj matme ruszę.... a potem spanko ZzZzZ

yarpen : :
Astaroth
24 września 2002, 21:59
Słowiczku pociesze cie że nie jesteś jednyną osobą która to odczuwa:-) ale cie pocieszyłam nie ma co:-)Jedna rada, w przypływie nagłej depresji lub ataku raptus catatonicus, nie wieszaj sie :-) Bo kto sie bedzie później nad Kosz(a)marną pastwił... Pyszczydło do góry dobrze bedzie.... (heeh i ja to mowie)
24 września 2002, 21:21
mnie na doła pomaga "epitaph"-King Crimson, i to jest tak, że albo wpędzi mnie w większego doła, albo bedzie lepiej, ryzyko, wiem, ale czy całe nasze życie nie jest jednym wielkim ryzykiem??

Dodaj nowy komentarz